copy

Läste Ronjas blogg och hon påminde mig om en rolig sak! Nu äre ju såhär att förut ni vet, för ett tag sen så sa man ju "not" bakom det flesta. Ni vet, vad jag menar va? Vissa gör ju det fortfarande men inte jag iaf. Men det finns en medlem i min familj som försöker föra in det i ord förrådet igen, det är inte min lillasyster, det är inte min mamma utan det är den återstående - Pappa Tommy. Vem annars? ;-)
Ibland så säger han nått och sen efteråt kommer ett - naaaaaat!  Hahah, asså de är så kul! Världens roligaste far helt klart!


Här har vi en till Kung.



Oskar Linnros = sommaren 2010. Även här blev jag påmind från Ronjas blogg. Serri, han var så jäkla bra live. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0