Bow chicka wow wow

God Kväll! (Börjar låta som söt-jenfi nästan ;-))

Och på tal om Jenfi, jag tror (läs: hoppas) att hon också ska till studenternas och se finalen! Vilket betyder att jag får träffa henne om ca. 3-4 veckor! GLÄDJE faktiskt



Haha, idag har jag verkligen inte haft tid för något känns det som!

♣ Skola till 15.40
♣ Jobb från 16.00-18.30
♣ Träna direkt efter

Busy Women ;-)

Och nu har jag varit hemma ett litet tag. Har inte hunnit göra nått heller, duschat, ätit och gjort skolarbete typ. Har börjat på projektet. Blogg på Engelska som handlar om bandyn. Faktiskt lite svårt och dagens ämne var jätte tråkig, så var inte direkt kul och skriva. Men imorgon drar slutspelen igång och då får jag väl kanske uppdatera nått roligt.

Iaf, så vet jag inte riktigt varför jag ens sitter och skriver det här meningslösa inlägget som tar ca. 2 min. För jag borde verkligen ha näsan i NK-boken istället...

...Så aah, den får min uppmärksamhet nu tills det är läggdags, prov imorn.

Puss & Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0