Första augusti tjugohundraelva


pappa & jag, ett tag sen... ;-)

Detta datum innebär, att vi nu har spenderat ett helt år på västkusten. Tiden har sprungit förbi även om det känns som att vi bott här i en evighet. Första halvåret var lite knakigt, men det har känts bättre och bättre hela tiden och idag kan jag faktiskt ärligt säga att det känns som att min familj gjorde ett av sina bästa beslut när vi bestämde oss för att ännu en gång påbörja ett nytt äventyr på ett nytt ställe. Jag trivs riktigt bra här och för ett halvår sen så skulle jag inte tvekat en sekund, om någon frågade mig om jag ville flytta tillbaka till Norrbotten. Jag hade dragit på en gång om jag fått chansen. Men nu, aldrig att jag skulle flytta tillbaka - även om jag har mina fina & älskade vänner där. Men dom sanna vännerna sägs ju bestå, så jag är inte orolig. Vi är exakt lika goda vänner nu som då och vi har alltid lika roligt när vi ses. Med andra ord så stannar jag här och har inga som helst planer på att flytta på mig dom närmsta åren. Västkusten är bästkusten - som det sägs ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0