Onsdag

rejäl träningsvärk i rompan, jaaao.

Universeum var faktiskt skoj, även fast vi var tvugna att lösa matteuppgifter som jag var alldeles för dum för att fatta. men vi fick oss i allafall några skratt - brare.

Annars då, ska snart fara och springa, skippar nog gymmet idag och drar på mig ute löparskorna istället. Känns som att det blir skönast faktiskt.

Ja, vad mer? Känner ett enormt shoppingsug. Är typ beroende. Känns de som. Skulle behöva en ny bikini, nya jeans, en militärgrön jacka vore fint & så lite nya blusar. Ja, men vars är pengarna? Tur ändå man inte ska åka till en storstad över påsklovet där man skulle vela shoppa ihjäl sig - utan man ska åka till älskade Kalix istället ;-) Mucho better. Alltså kan jag kanske shoppa lite här, nu snart. Eller så väntar jag. Får se. Större städer är verkligen något för mig, men inte så bra för min börs.



Eh, jo, efter att ha kollat på Zara's hemsida kom jag nu fram till att det är dags för en tur. Mamma, Pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0