Måndag

2 veckor - 14 dagar kvar! ASSÅ, det är inte lång tid. Thank God. Längtar ihjäl mig. Spricker typ.
Ska bli så sjukt kul. Har inte varit i Kalix sen över 8 månader tillbaka. Åååh, vad kul vi ska ha känner då jag ♥

Sen då, till nå mindre bra. Fick VG på mitt idrottsprov. ARG tjej. Seriöst, jag som skulle ha MVG på det här. Hade ju det på förra idrottsprovet och siktar på det i betyg. Så blev riktigt besviken. Men, nog ska jag allt fixa det i betyg. Kämpa, Kämpa!


Har nyss varit och sprungit en halvtimme på gymmet! Nu inväntar jag käk och lite vila innan det är dags för sportlife igen. Kör nog ett rygg/mage pass ikväll :-)


Hoppas ni har en bra dag :-)
CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0