Norrländska vs. Göteborska?



Har nyss tjattrat med Jenfi i 1h & 16 minuter. Vi hade visst saker att prata om ;-) Skönt att slippa tala i en brännande telefon och istället tala öga mot öga om ca. 38h ;-) Ni anar nog inte vilken GLÄDJE jag känner över att åka "hem". haha. Känns så fruktansvärt skönt asså. ♥

Nåja, idag har jag jobbat. Var en rätt trevlig dag på jobbet faktiskt och när jag kom hem så hade mamma bakat bullar. Så himla goa. Sen har jag packat lite, och märkte att jag återigen kommer att ha med mig alldeles, alldeles för mycket. Men det är så himla svårt för man vet ju inte vad man kommer att göra under veckans gång eller vad det blir för väder, så man måste ju förbereda sig ;-)

Ikväll har jag då bara varit här hemma och umgåtts med mina päron. rätt mys faktiskt!
& nu ska jag fortsätta se 27 dresses.

Imorgon är en ny dag & den ska gå fort!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas man får träffa dig något när du kommer till Kalix :D

2011-04-17 @ 11:24:21
URL: http://carrobexelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0