så ere

ligger i sängen och funderar på vad man egentligen ska blogga om när det enda man gör på dagarna är att gå i skolan och träna. samt se lite idol typ, he-he. För jag går varken på blog awards (dessie), blir plåtad för nelly (kenza) eller bråkar med kissie (paow). haha, nä, men seriöst, det är typ så. vad ska man skriva om? meeeeen ändå så för det mesta dyker det ju ändå upp några slags inlägg här på bloggen ändå, hur det nu kommer sig vet jag inte ;-) ni får helt enkelt stå ut med inläggen om att jag gått i skolan, varit ute och sprungit samt sett idol, ha-ha.

Så idag är det vad jag just gjort (fastän ni redan förstått vilka tre saker det är så skriver jag det igen), jag ha vart i skolan, sprungit samt sett idol. Idol var bra, fast sebastian gjorde mig väääldigt besviken, vad höll han på med egentligen....blir förkrossad.

Imorgon har vi friluftsdag på skolan, ska vandra från 08.15 fram till ca. 14/15.00. låter väl jätte roligt? ;-) aah fast nä
Sen ska jag inte ut och springa och jag ska inte se idol, utan jag ska på bandy. variationsrikt va. hehe.
Ska även in och prata och ge ett gott intryck och hoppas på att det leder till ett litet extra jobb, wish me luck!

känner att jag inte riktigt har så mycket mer ointressant att dela med mig så jag avslutar nu och idag gör jag det med en bild på mig och idis :-)





Kommentarer
Postat av: Idis

Lycka till snygging ;) ! <3

2010-09-21 @ 23:51:01
Postat av: Evelina

Vad ska du söka för roligt? ;) Lycka till!

2010-09-22 @ 23:34:06
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0