10/9

Kanske dags för en liten update nu?

Hela tre veckor är nu avklarade på skolan och det känns. Börjar komma in lite mer nu och jag trivs faktiskt bra :) Så det känns väldigt skönt! Klart det fortfarande känns att man är ny, men som sagt så börjar man komma in i klassen och vänja sig vid det hela! Så tummen upp för det.

I Onsdags så var jag in till göteborg och käkade Kines mat och sen bio med en kompis, var väldigt trevligt. Vi såg filmen Salt, den nya med Angelina Jolie. Den var väldigt, hmm... förvirrande, eller så var vi bara för dumma för att fatta den ;-) Annars var den väl bra, ha-ha.

I Torsdags bar det av till Danmark med klassen! Buss till Helsingborg-20 minuters färja till Danmark-Buss till Louisiana-Louisiana i ca. 25 min-Letande efter matplats, hittade tillslut en pizzeria-Tillbaka till Louisiana-Buss in till "stan" i Danmark-20 minuters färja tillbaka till Helsingborg-Buss hem till Kungälv. Där har ni resan mer eller mindre ;-) min klass är rätt så skön. 

Knäppte typ inget, fastän kameran är med, men här kommer det jag knäppte anyway:

  



Ja, sådärja! Int så många. Men såg att det fanns bilder på facebook från resan också.
Idag är det fredag, igen. Känns lika bra varje gång och den här veckan har gått sjukt snabbt.
Ikväll blire fredagsmys i Lidköpings bandyhall, där jag ska titta på Sverige-Finland :-) Så vårat sällskap kommer och plockar upp oss om två timmar. grymt!
Sen har jag inga mer planer för helgen, vi tar det som det kommer liksom.

Aja,
Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0