Torsdag

Idag är det torsdag och vet ni vad det betyder? Joh, att imorgon är det fredag, och vet ni vad det betyder? Joh, att imorgon är det helg, underbara helg. Vad skönt det ska bli igen. Den här veckan har gått väääldigt fort. Känns som att det var nyss jag hade friidrott på idrotten på måndag morgon och att det var nyss jag vaknade på tisdag morgon och hade en jävulsk träningsvärk ;-) ha-ha, kul. eller det var ändå inte så roligt, alltså jag hade ont i varenda muskel som finns i min kropp, och det var INTE från löpningen utan det var från friidrotten - skolidrotten (?!??!!)

Nåväl, nu skiter vi i det! Denna dag har varit väldigt skön, torsdagar är ändå rätt lugna på skolan då vi har ÖF hela dagen, det blir som lite fritt. Min tidsplanering imorse gick väldigt fel, vilket resulterade i att jag kom liiiite sent till skolan. oooops, det var lökigt.
Sen har vi varit på nå grejs hos en kvinna som mammas kompis bjöd med oss till. Dom visade upp smycken och sånt där och så fick man beställa. Jag beställde två läder flätade armband, ett vitt och ett svart! Rätt fina och väldigt billiga :-)

Aja, det var väl det enda intressanta jag hade att dela med mig, fast jag vet inte om det var så intressant... eller joo, det var det visst de ;-) Nu känner jag att jag börjar bli lite flummig. Så ska avsluta här!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0