Ny månad, nya möjligheter

Har inte riktigt tid för nå riktiga uppdateringar nu.

Skolan rullar på och jag trivs mer och mer. Dagarna består mest av att fixa och dona här hemma så att det ska bli lite fint! Är fortfarande rätt stökigt men nu börjar man i alla fall se lite golv ;-)
Målade färdigt mitt rum igår så nu ska jag börja ställa iordning allt och städa där inne, sen är det i princip färdigt, måste bara kila till IKEA och köpa några hyllor. Hur skönt som helst att det nästan är klart, mmmm!
Ni kanske får se en liten bild sen också, så håll utkik!

Anywayyyys, vad mer. Det är september vilket innebär ny månad och en massa nya möjligheter. jag hoppas på en bra månad, och att det ska bli awesome med allt det här nya.
Och på tal om september så har vi jätte bra väder. Igår hade vi t.ex 21 grader och sol, idag pyttelite kallare. Är det så där uppe i norr också elleeer? (farmor berättade nämligen att dom fått skrapa rutorna) ;-) hihi.

Nåja, nu ska jag fortsätta med mitt rum och lyssna på den här goa-inte-så-nya-låten medans..



Enjoy gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0