lite tidsfördriv sådär

Sitter på skolan och fördröjer mitt skitans långa hål till halv 3. Har haft rast sen 12.10 som alla andra onsdagar. Det är faktiskt inte sådär jätte kul. (plus en två timmars hål tidigare på dagen också)

Jag cyklade iaf till stan för att se om jag hittade pappa och det gjorde jag allt så var och käkade lunch med han på café nyfiken :-) Gott, trevligt och framförallt ett mycket bra tidsfördriv på mitt långa hål.

Så nu är jag tillbaka på skolan och laddar inför Matte B, oj så laddad jag är, verkligen... jäkla skit ekvationer med räta linjer, k och m hit och dit. Man kan inte sätta en matte lektion sist på dagen från 14.30-15.50, det går liksom inte. eller tydligen så gör det ju det, men det är i alla fall inte okej.

Nåja, där fick jag till några rader iaf och så fick jag några minuter att gå.









igår var idol bra

Kommentarer
Postat av: malin

sassa suger juh :(

2010-09-29 @ 20:50:54
Postat av: riina

maliiin, vad äre du säger?! ;)

2010-09-29 @ 21:05:58
URL: http://riinaosterbeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0