Hej Hallå

Lördag idag då!

Vaknade upp vid 11 och vädret var verkligen as bra, så var ute i solen ett tag och bläddrade i mitt kära album fyllt med bilder på några ur fina människor från norr, man märkte hur mycket man saknar dem egentligen. Skulle vara så skönt och kunna göra nått med dom när man än känner för det. Inte för att det gått alls lång tid sen vi sist sågs så är det ändå så konstigt och inte bo nära varann, att inte ses varje dag och prata öga mot öga. Det tar liksom ett tag och vänja sig vid att man bor på ett nytt ställe med nya ansikten :) Okej, nu skiter vi i det för det jag egentligen vill ha sagt är att - jag har världens bästa vänner

Nåväl, sen senare mot dagen så kom det hit några finska bandyfruar och käkade tacos medans pappsen med hans team var i Lidköping och spelade lite boll med klubba. Dom förlorade, kan bero på att inte vi var där och hejjade, förväntar mig därmed att det blir vinst imorgon när vi är där ;-) hihi, skämt åsido.

Malin ringde även idag och vi babblade på ett bra tag. PUSS

Tack för mig!








Idag vill jag skänka en extra tanke åt min älskade, underbara vän Moa och hennes familj. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0