grymt

hej mina vänner!

har nyss kommit hem från bandyn, pappsen med co. vann! gryyyymt. och dom vann tidigare idag också. gryyyymt. och dom vann igår också. gryyyymt. det var på tiden tycker jag. så imorgon är det semi och förhoppningsvis final i denna cup. gryyyymt. grymt ja ;)

Nåååväl, igår efter skolan var det raka vägen hem och fixa sig för kvällen. Strax efter fem så mötte jag upp Bella, Johan och Ludde. Så handlade vi och tog bussen tillsammans Cissi, Amanda och Fanny till Tuve där vi skulle ha lite party tillsammans med en massa andra tjejer från klass a! Kvällen var ändå väldigt trevlig och jag tror jag trivs bra här i kungälv nu, det känns väldigt bra faktiskt :-) Tack och lov för det!
Orkar inte leta upp kabeln nu så det kommer inte komma upp nå bilder här och nu, men kika in fejjan, där fanns det några såg jag.

Idag har jag haft min första dag på Bettans! Gick bra och det var faktiskt rätt roligt. Är redan kung så Jukka och Markus fick säkert en aaas god bandysallad ;-) hö-hö-hö-hö

Det var allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Johan

ingen liten tanke om mig angående fredags kvällen?? ;) hahaha :)

2010-09-25 @ 22:37:52
Postat av: riina

näe johan! bäst om man skippar det här va, int så kul och skämma ut dig? ;-)

2010-09-25 @ 23:03:38
Postat av: Johan

hahahahaha ;) tack för omtanken riina!! ;-)

2010-09-26 @ 09:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0