godmorgon!

ligger i sängen och ser på vakna med the voice. riktigt skönt, börjar inte förrän halv 10 så kan ta det sådär väldigt lugnt :-) Var rätt pigg så det är nog anledningen till att jag är uppe, eller så var det att pappa skrek när han for...

Idag blir det en rätt lugn dag i skolan då vi har ÖF från 09.25-14.40 och sen slutar vi! och imorgon är det återigen fredag, det är ju helt sickt hur veckorna går. Men jag klagar inte, ska bli riktigt nice! Och på söndag hoppas jag på en träff med min älskade lina, som tack och lov är så duktig i bandy så hon har landslagsträff här i trakterna. Så ska verkligen försöka ordna så jag får se en glimt av henne iaf, vore ju väldigt välbehövligt eller vad man ska säga ;-)  så det är bara att pappa & mamma tar och köper en bil, han har ungefär endast 3 dagar på sig!!!!!!!!!!!

Men iaf, ha en bra dag alla!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa! Vore så jäkla kul om vi skulle hinna träffas :-) vi får styra upp det där! :)



Håller tummarna! <3

2010-09-30 @ 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0