ett litet inlägg såhär på kvällskvisten

cha cha bloggen (hö-hö kuuuul)!

är nu ett snäpp rödare på huvudet. har nämligen slingat mitt hår idag med en röd färg. kan inte riktigt urskilja ännu om det är en så jätte stor skillnad med tanke på att mitt hår skiftat i rött ett tag nu. meeeen, om man tittar riktigt noga så kanske man ser att håret ändå är ett snäpp rödare. egentligen så ville jag ha mer oranga slingor men kunde inte riktigt hitta en sån färg på ICA Maxi så det fick bli rött. Duger väl det med :)

Aja, imorgon är det ännu en gång fredag, den dagen infaller ju faktiskt en gång i veckan (smart där) och det är ju absolut den bästa dagen ♥ att veta att man har två hela lediga dagar framför sig, mm mm mmmm. sen är ju lördagar och söndagar rätt fina dagar också ;-) Ihelgen kommer jag dock INTE ha två lediga dagar för på lördag gör jag min första arbetsdag på bettans, wiiihooo! det sitter där det ska kan jag meddela er. hoppas jag är lättlärd.

Imorgon ska jag även umgås med en hel drös med människor från A klassen och vi ska spendera kvällen hos Julia. Fastän jag ska upp tidigt på lördag morgon så ser jag framemot en skit rolig kväll. Det kan helt enkelt inte bli så fel!

Det var väl det och nu mogen som jag är så har jag ju läst på Paows blogg att hon ska vara med i en debatt på SVT ikväll, så det måste jag faktiskt se, den börjar nu 22.00.

Såå, ha det bra så hörs vi när vi hörs (körde en Eve J där ;-))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0