whiteroom

och då var ännu en helg över. den här har faktiskt varit riktigt skön och jag känner mig rätt utvilad trots att jag jobbade 6,5 h igår. Men sen så sov jag även 12h så där är väl anledningen.

Denna söndag har varit exakt en såndär söndag som det är meningen att man ska ha. Vakna sent, varit hemma och tagit det lugnt, sen kört ett benpass på gymmet och avslutat med go middag och sen bara en massa slapp i soffan. SKÖNT. och dagens gympass var den bästa på länge, inte bara för att pappa var med och att benen gjorde bra ifrån sig utan för att jag såg sveriges lätt skönaste kille sitta där på gymmet när jag kommer dit, och då är det ju självklart självaste Björn Gustafsson jag pratar om. Omg, jag blev helt paff och börja stirra. För alla göteborgare kanske det inte är världens sak att se han men för lilla mig som kommer ifrån Kalix uppe i Norrbotten så vare faktiskt jäkligt cool ;-)


hihihihihi


Nu sitter jag och ser på tv3:s mysigaste program och det är Ensam Mamma Söker. jag gillar faktiskt de, skit bra ju!
Sen måste jag även kanske plugga till Handelsprovet imorgon. Har inte haft nån ork till det alls och pluggat ytterst lite. Men det ska nog gå bra iaf. Hoppas jag.

Juste, pratade ju i telefon med en fin vän idag också - Ida. Det var ett tag sen. GO ♥

Nu väntar en fyradagars vecka (tänker bestämt ta ledig på fredag) och sen väntar enveckas lov. gryyyymt!

Ha det bra mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0