scientist

Fredag idag! ♥♥ skönt....
..MEN nu är jag så less så jag skulle kunna banka sönder nått. Har längtat hela veckan på den här dagen för att det skulle varit bandy ikväll. ja men då ska vi plötsligt int fara för att vi har sommardäck och det kommer nog vara rätt halt ute sen ikväll så mamma vågar inte köra. typ. Visst det är väl kanske säkrast att vi inte åker, men jag ville ju se matchen.... åhhh



okej, jag kanske överdriver lite. det är ju bara lite bandy. i alla fall så är det prick 7 dagar kvar tills det är SERIEPREMIÄR. fy tusan vad kul, längtar ihjäl mig typ.


bild från lanskampen här för nån vecka sen.

Och även samma fredag, den 29/10 alltså så kommer ju faktiskt min bästis Moa hit. Alltså med andra ord så kan inte den fredagen bli annat än SKIT BRA! 1 vecka kvar, håll ut riina!

Aja, nu ska jag invänta att mamma kommer hem från jobbet så ska vi åka och träna så att jag kan smälla i mig godis med lite bättre samvete, haha skämt åsido ;-)

Btw, nått bra då - Ni har väl inte missat att det kommit ut några idol låtar på spotify? Olle Hedberg - Scientist ♥ älska! Hoppas han är kung ikv! (även fast det är jäkla beatles tema...)


Meeen, hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0