miss me

Är så sjukt trött!
Har sovit så jäkla dåligt inatt, kändes typ som att jag inte sovit något alls när pappa kom in och väckte mig halv 7. Hade ju sovmorgon till 10.10 men hade bestämt att jag skulle fara och träna före skolan. MEN så blev det i n t e. Eftersom att det kändes som att jag nyss hade somnat till ordentligt så bestämde jag mig för att sova vidare. For iaf till skolan vid 10 och hade bara en lektion och sen gjorde jag prov i företagsekonomi så slutade redan vid halv 1. SKÖNT! och hade ju packat ner gymkläderna så efter skolan så prommade jag till Sportlife inne i Kungälv och tränade till halv 3 ungefär. osch, mina ben är helt slutt. och jag är helt slutt.

Nu ligger jag i soffan helt död typ. Alla har lämnat mig och farit nånannanstans, så nu väntar jag på att nån ska komma hem ;-) Fast måste ändå säga att det ändå är rätt skönt och vara själv hemma. Sen väntar jag även på mat. Kanske skulle ta tag i det själv och börja laga? Aah fast ne.




Det var allt för mig,
Over & Out

Kommentarer
Postat av: roosa

aivan ihana tukka sulla riina!!

2010-10-20 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0