typ skoltrött

Puhh, gick hem från skolan med världens största och tyngsta väska bara för att jag missade bussen med typ en minut, och nästa skulle inte gå förrän om 40 min så då var det ju lika bra att gå hem. och tur vare väl att jag hade springskorna i väskan för hade aldrig orkat gå hem i mina skor med kilklack. Nu är jag äntligen hemma iaf, eller ja, kom för en halvtimme sen ungefär.

Gårdagen bjöd int på så mycket speciellt. Dagen var skit seg och jag var trött och hade huvudvärk, det gick som tur var över när jag hade tränat, skönt skönt.

Idag var jag och körde ett litet benpass + mage/rygg före skolan och vet inte riktigt hur jag orkade för var så sjukt trött då klockan ringde 06.50. Kändes som att vakna mitt i natten, men eftersom jag bestämt mig för att träna innan skolan så klev jag upp iaf. Skoldagen har gått rätt fort och jämfört med gårdagen så var den int speciellt seg heller.

Och nu sitter jag här då, stirrar på matte böckerna som jag verkligen borde slå upp - prov imorgon och det ska även lämnas in 5 olika test vilket utgör 25 tal. Kanske borde ta tag i det nu eller vad tkr ni? Blir nästan irriterad över att jag lämnat allt till sista dagen.



äh nu ska jag, måste jag, plugga fram till dess att jag besöker gymmet igen.
Wish me luck...

CIAO! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0