sååååja

FREDAG IDAG! igen

Jag är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääär glad ;-) Ni fattar va?



Måste säga att den här veckan gått ett snäpp saktare än resterande veckor, men nu är favvo dagen äntligen här!

Något viktigt:

♦ Skollunchen bestod av lax, potatis och ärtor! Lax är så jääääääkla gott, mm mm mmmmm!

♦ Fick nyss veta att jag slutar över en timme tidigare idag. YES

♦ In till stan (gbg) med Bella sen för att shoppa present åt syster (jag vet att du läser det här, men det kan ju vara lite roligt och retas med det faktum att när den här dagen är slut så kommer en födelsedagspresent vara gömd åt dig  någonstans, hihihi)



min älskade älskade lilla syster




HA EN JÄTTE BRA FREDAG ALLIHOPA! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0