looong day

Ohoj vikken lång dag det här varit! Känns det som iaf.
Drar min dag lite sådär kort. eller ja, kort & kort.

♣ Vakna vid halv 9 (?!?!) för att göra mig klar och åka in till stan med mama & papa. Vi gick omkring inne i Nordstan. Som vi i princip allti gör. Egentligen förstår jag inte varför vi inte besöker göteborgs alla andra ställen. Kanske för att det är så enkelt att gå i Nordstan. Allt finns ju ändå där, typ.

♣ Aja, efter det for jag iaf och jobba på Bettans och var där till halv kvart i fem ungefär och sen kom jag hem och käkade hemmagjorda hamburgare. gottans :-)

♣ Jyrade på här hemma med syster och käkade massa flott medans vi tittade på bandy på tv som hållt på från kvart i 7, tills jag rullade ner för den långa backen till centrum för att hänga lite med Johan och Ludde! Vi satt inne på donken ;-)

♣ Nu ligger jag hemma i soffan igen med syster och "ser" på bandy igen! Som ännu inte slutat. Ryss bandy på tv, ibland är det ändå rätt roligt, svänger liksom fram och tillbaka. Dom anfaller ju direkt dom får chansen! Haha.



Aja, så har väl min dag sätt ut, mer eller mindre. Heeeelt okej ändå :-)
Är as trött.

Godnatt alla mina fina 293808485098205 läsare

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0