lite update

Vad gjorde jag igår då?

Hade iaf världens segaste dag på skolan. det var en sån där dag med alla världens hål, plus att just denna onsdag hade jag ännu längre hål än vanligt, det var inte kul.
när skolan äntligen äntligen var över vid tio i fyra så promenerade jag hem, hatar och gå hem från skolan! PLUS att det tog evigheter, var inte hemma förrän nästan halv fem! att komma hem så sen från skolan är ju inte helt okej.

Oj, vilken rolig början jag hade på mitt inlägg då! Dagen sög ju faktiskt inte helt och hållet! På kvällen drog jag på gymmet och eftersom jag hade (har) en sån jävulsk träningsvärk så bestämde jag mig för och löpa lite bara. Sprang i hela 60 minuter. Var jätte skönt faktiskt :-) Träningsvärken har inte gått över. Inte på långa vägar. Men, jag ska egentligen inte klaga, elleeeeer?



Slutar halv 3 idag, känns kätte bra ju!
Ikväll ska jag träna.

Inte att förglömma, grey's börajde ju igår! jääääätte bra

fick till ett rätt bra slut på det här inlägget ändå va? ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0