Friday

Igår hade jag verkligen inte tid och blogga. Hade återigen lämnat pluggandet till sista dagen så hade en hel del att lära i Svenska B om medeltiden och forntiden blahablaha. så jag läste på i princip hela dagen förutom en paus då jag var och tränade. men det lönade sig ändå för provet idag gick ju helt okej :-)

Ja och idag är det ju fredag igen och helg. känns ganska awesome om ni frågar mig.
Imorgon blire jobb på Bettans från 13.00-16.30. det blir kul och jag hinner ju sova ut så det känns ju jätte bra! Har inga planer spikade för helgen så vi tar det som det kommer helt enkelt!

Sen förövrigt så går väl helgen lika fort som alltid annars och nu klagar jag faktiskt inte för på måndag får vi väldigt fin besök då farfar & helena kommer! åååh vad roligt och träffa dom ♥
får heller inte glömma att på måndag fyller min söta lillasyster 15 år.

ikväll ska jag färga mitt hår i think - rött! ahmen då vet ni det också.

Ha det bra så länge



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0