femte oktober

Chacha bloggen ;-)

Idag har varit en myyycket skön dag, hittills iaf! Jag bestämde mig igår kväll för att fara och träna före skolan som börjar 10.10 så trots att jag var så sjukt trött 07.00 imorse så pallrade jag mig iväg till gymmet! Efteråt ångrar jag det inte det minsta, SKÖNT! Benen hade all anledning och bli lite slutt.

Nåja, sen gick jag till skolan och satte mig i caféterian och åt min frukost! och sen när det var dags för svenska så visar det sig att vi inte har nån idag............ jag hade ju kunnat sova ut länge SAMT hinna träna för min nästa lektion skulle inte börja förrän, aaah nu klockan 13.00! Jag & Calle fixade lite på skolan så vi fick gå hem, hihi! Otroligt skönt, så idag är jag "ledig" :-)

Sitter och ska försöka göra bort lite skolarbete nu, det vore ju rätt bra om jag kunde göra alla uppgifter sådär snabbt men svenska litteratur historia och medeltiden/forntiden intresserar int riktigt mig!

Men ska iaf göra ett tappert försök nu igen!

Ikväll ska jag träna igen & sen börjar ÄNTLIGEN Desperate Houswives OCH Cougar Town! Wiiiiiiiiiiho

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0