ett kärt återseende

Gårdagen var trevlig och filmerna sevärd, så tummen upp! :-)

Idag vaknade jag ovanligt tidigt och redan innan 10 var jag pigg och kände mig utvilad. Strax innan tolv så begav jag mig med syster till sällskap in till götet, gick runt på stan där en sväng och köpte mig en mössa samt en stickad tröja. vars är jeansen som jag for dit för att köpa? det är en bra fråga. jag hatar att köpa jeans

Nåja, tog en snabb äckel burgare för 10 spänn på donken innan det var dags för dagens höjdpunkt, ett möte med min kära Lina. kändes jääätte konstigt att ses sådär helt plötsligt samtidigt som det kändes som världens självklaraste grej, allt var som vanligt! Var jätte kul och ses och jag vet inte riktigt vad jag babblade om, blev så rörigt för det var så mycket man ville ha sagt men ändå kom man väl inte ihåg hälften av allt. men tror hon iaf fick veta att jag har det bra ;-) hihi. Som sagt så hoppas jag att tiden går jätte fort för jag vill ses snart igen och även träffa alla andra brudar. PUSSIS



Mamma plockade upp mig på landvetter och sen for vi kvinnor i familjen till Vänersborg där dom hade match idag. Det började bra, det var bra, men slutade ändå med förlust, 3-2. Skit också, tycker dom faktiskt förtjänade att vinna.
På hemvägen så åkte vi nästan vilse. Att åka hem från Vgb, vi tre kvinnor i familjen = ingen större hit. Vi tog helt fel väg, åkte på små jäkla byvägar väldigt länge men tillsist så var vi ändå framme i kära kungälv. var som att se ljuset i mörkret, jag var dock lugn hela vägen men mamma hann väl kanske bli lite grinig ;-)

Aja, nu ska jag kila ner och ta mig nått att äta! hungern är ett faktum efter en korv med bröd + en mini äckel cheeseburgare för 10:- på hela dagen.

Ciao!

P.S står nu ganska klart att dom första dagarna på höstlovet kommer jag att få spendera tsm med älsklings moa i kungälv/göteborg! kan inte bli annat än bra ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

<3<3<3<3

2010-10-04 @ 09:55:22
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Moa

DET KOMMER BLI BÄST!

2010-10-04 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0