en lördag

hejhopp!

kom ganska nyss hem från bettans! har jobbat där sen kvart i 10 ungefär. Är helt slut i mina ben. men dagen har varit rätt rolig iaf :-)

den här kvällen ska jag spendera med min vän markus och vi ska se Stig Larsson trilogin, alltså; män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden samt luftslottet som sprängdes. mycket bra med tanke på att jag är lite efter och har ej sett dom två sist nämnda. och det här fick mig att komma på att det var ju jag & bäckis som skulle se dom här filmerna för vi var efter tillsammans, jag saknar ju dig! ♥  räknar förövrigt med att ni vinner idag och du gör lite mål som förra seriepremiären (för visst gjorde hon det, om jag inte minns hel fel?) ;-)

aja, nu ska jag gå göra nå vettigt.

PUSS

p.s imorgon får jag träffa linis, wiiiiie!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååh, det är så fuskigt att Linis får träffa dig.. Vill också.. :):)

2010-10-02 @ 22:45:33
Postat av: Helena

Haha, klart att jag gjorde mål! :D jag gör alltid mål på seriepremiärerna, och sen aldrig mer xD haha! Saknar dig gumman!

2010-10-03 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0