I just want you to know who i am

Dags och skriva nått då kanskeeee.

hmm, idag är det tisdag, vilket betyder att det är 3 dagar kvar till att Moa kommer och 3 dagar till elitseriepremiär här i Kungälv. Det är sjukt vad jag längtar, allt ska bli såå kul!
Och imorgon blire nog en tripp till Lidköping för att se premiären mellan Villa och Bollnäs. kommer nog också bli rätt roligt tror jag, annars skulle jag väl inte åka nä ;-)

vad har hänt sen i söndags då. Inte mycket om jag ska vara ärlig, vanliga vardagen bara. Skola + träna.
och eftersom att det var tisdag idag så var jag ju väldigt trött imorse. har en tendens och vara det på tisdagar. så det blev inge gym före skolan, var istället och träna nu efter skolan och nu sitter jag hemma och vilar och sen ska jag åka till sportlife och köra pass nr. 2. Skönt! jag älskar verkligen och träna, mår så himla bra av det.
måste även hinna läsa lite (ganska mkt) i min bok på engelska. den ska vara utläst i veckan och jag har inte börjat. har faktiskt lånat den förs idag. oh noes.... men tog en gossip girl bok så det ska väl gå rätt fort. Tycker man ju, eller hoppas man ju iaf.

sådär ja, det var allt för mig för tillfället!


en väldigt charmerande bild på mig och systeyster just nu



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0