Cause your amazing

Ligger just nu i soffan och funderar på om jag ska träna idag eller inte. Lutar åt att jag vilar idag faktiskt, men kan bli att jag ändrar mig här om en timme eller två. Vi får väl se helt enkelt!



Förövrigt så har den här dagen varit super mega skööööön.
For till skolan till klockan åtta för att se Remember Me i teatersalen. Älskar den filmen, den är så bra :-) Sen tog jag lite ledigt från skolan och for in till stan (gbg) med pappa, syster, farfar & helena! Vi gick runt och kika mest och sen åt vi lunch på kinarestaurangen. gooooottt! Sen skulle dem andra bli kvar ett tag till så jag tog bussen till Kungälv för att gå på matte lektionen.

Sen efter det så hämtade mamma mig och eftersom att jag fick hem väggordet igår, så har jag satt upp det på väggen! Blev exakt som jag tänkte och jag är hur nöjd som helst, wiiiie. Dyker väl upp en liten bild här så småningom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0