-

okejdå, ska vi försöka få ihop ett litet inlägg då!

Igår så var jag som sagt först in till gbg med Bella! Trevligt trevligt! :-)
När vi kom hem därifrån vid sex tiden så kom pappa och hämta mig från station så åkte vi direkt och hämtade flotti käk, pizza med andra ord. Och köpte lite cola och karra ;-) hö-hö. Vi for hem och käkade, såg idol och sådär! Myspys.

Sen efter att ha sett idol osv. så fick jag ett erbjudande att följa med ut en sväng så igår träffade jag två nya killar som jag aldrig pratat med förut, men nån gång måste bli den första eller hur! sjukt trevliga människor och jag hade kul!

Imorse väckte pappa mig på tok för tidigt och efter många om och men så klev jag upp ur sängen och gjorde mig färdig så drog vi till bäckebol en sväng! Köpte mig ett par nya shoes från skopunkten, föll för dom direkt jag såg dom, så dom fick följa med hem! Kärlek vid första ögonkastet ;-)

Sen har jag även haft ett låååååångt samtal med Jenfi och vi pratade i hela 1h och 15 minuter ungefär. Fanns mycket och tjattra om och det var så kul så kul att få prata av sig lite med henne.
Min fina vän



♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0