moisen

Jösses vad jag har haft några fina dagar! och det har jag väl mest min bästa vän att tacka för. Fy vad kul det har varit och ha henne här på besök! Tack Moa :-)

Och det här fick mig att pånytt inse vilken tur jag har att jag har en så fin vän. Med henne kan man verkligen vara sig själv till 110% och hon får en på så bra humör av att bara finnas där. glad filur hon. Med den här personen kan jag prata med om allt mellan himmel och jord och att vi har så samma tankar och funderingar kring det mesta gör det ju bara ännu lättare. Jag vet ärligt inte vad jag skullle göra utan henne. Vittu, saatana, perkele vad jag tkr om dig ;-) (internt skämt)

Nu får jag sakna henne framtills Maj då vi ses igen! Tur det är lika kul varje gång. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Eller hur är det man säger?

"Tyvärr" så har vi endast knäppt mongo bilder så finns inte så överdrivet mycket att dela med sig av ;-)







♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0