update

TJA!

Har i princip haft fullt upp hela helgen så har inte haft tid med några blogguppdateringar. Men eftersom att jag är ledig idag (underbart) så tänkte jag kort sammanfatta lite vad som hänt den senaste tiden:

FREDAG:

Ehm, det var skola som vanligt, slutade vid två någongång och då gjorde jag inte så mkt framtill bandyn som var klockan 19.00. Var faktiskt en riktigt bra match där Kungälv mötte guldfavoriterna SAIK. Tycker absolut dom förtjänade poäng och blahablaha från den matchen, men det slutade ändå med vinst för Sandviken. Sen hem = se kvällens idol avsnitt.

LÖRDAG:

Alldeles för tidig uppstigning för en dag som kallas lördag. Klockan 09.45 var jag tvungen och befinna mig på Öppet Hus på skolan (därav anledningen till att vi är ledig idag). Var ganska ovärt och vara där, gick mest och titta på andra program istället för att sitta och berätta om handels. VÄRT? Aah fast ne. Sen vid halv 1 nångång smet jag från skolan och åkte till Bettans för jobb till halv 5. Efter detta var jag heeeelt slutt, så jag åkte hem och bara var. Tog även en promenix ner till Skarpe sen för att se bandy ett tag och sen gick jag och köpte hårfärg! Så ikväll ska rödfärgen i.




SÖNDAG:

21/11, vilket innebar min vän Markus födelsedag! Det är värt och nämnas här i bloggen!


Hurra hurra hurraaaaaa! :-)

Alldeles för tidig uppstigning igen.. Och denna dag var det dags för jobb på fästningens julmarknad. Stod ute från halv 10-16.00 vid entrén och delade ut biljetterna och tog betalt. Och det var sååååå kallt, tror allvarligt jag fått köldskador eller nått ;-) asso på riktigt! Haha, men det var ändå rätt trevligt..

På kvällen åkte jag in till stan för att gå på bio med Anton, Leith och Jennie. Vi såg Harry Potter och den var faktiskt bra, vem vare som sa att den var dålig?! Haha. Ajaaa, sen kom hem och somnade rätt fort. Så trött, så trött.

Det var väl det, en helg med mycket jobb!


Och idag äre måndag, body attack klockan 18.40, färga håret och elitrapport.se för att följa Sirius-Kungälv. Hoppas matchen går bra ofc :-)

Ha en bra dag och ta hand om varandra samt uppskatta alla dem ni har omkring er.
CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0