tisdag 9:e november

Måste ändå säga att jag haft en rätt bra dag faktiskt!

För det första så vaknade jag där vid 9,  kikade ut genom fönstret och blev helt chockad för där var det VITT på hela marken och det snöade! blev sjukt glad och det gjorde nog lätt min dag ;-) det blir så ljust och fint ute. Faast, det kanske inte är så roligt då det blåser och snöar då man är ute och går, haha. Iaf, så for jag till skolan för svenska kl. 10.10. Det var den enda lektionen jag hade på hela dagen! Sköööönt.

Sen lite senare så drog jag mig mot Bettans och käkade med Markus. Trevligt värre... och gott! :-)
Sen hem = plugga lite.
Och sen till gymmet. Skönt pass och efteråt köpte jag även lite nya träningslinnen och ett par mjukisbyxor för det var nån gubbe som stod och sålde nå träningskläder på gymmet! Inte mig emot, var ändå i behov av lite nya linnen. Aah, fint!
Och nu sitter jag här, sett lite paradise hotel och inväntar nu DH och Cougar Town. Älska tisdagskvällarna på tv ;-)


Tummen upp för denna tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0