ont i rompan

Fick i alla fal bort utväxten, och det kanske blev lite rödare. men det är ju ändå sådär mörk rött, jag vill ju ha en ljusröd färg, men det kommer jag nog inte få om jag inte avfärgar mitt hår. Och det tänker jag ju inte göra så det är ju lika bra och ge upp om den drömmen ;-) Haha, men är ändå rätt nöjd, är ganska skönt med mörkt hår.

Vad gjorde jag igår dåråå, jag tränade, jag åt, jag var på skolan, jag var på teater med skolan, jag såg på DH & Cougar Town och jag sov. Alltså ingen märkvärdig dag ;-)

Sitter på skolan nu och fördriver mitt långa hål med att göra bort lite läxa och sådär, samt kika igenom facebook var och varannan minut typ ;P Kul när alla andra har lektion... MEN, jag får se det positivt och jag slipper ju faktiskt plugga hemma när jag nu gör det på skolan.
Förövrigt så vare synd att Maria jobbade idag för annars hade vi kunnat luncha eller något på mitt ANDRA hål mellan 12.30-14.30. Ska ringa pappa och höra om han vill äta eller nått då! Håller tummarna ;-)

Ikväll äre iaf Body Pump! Känner riktigt hur mina muskler växer och växer OCH växer! hahha, aaah. Jag är seriös, faktiskt ;-) hö-hö



Sitter och lyssnar på Jay's version av Like a prayer. Kan int släppa de, gaaaalet bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0