onsdag morgon

väldigt kass update på sistone, men jag har faktiskt ingenting intressant att dela med mig av känns det som! det är liksom det vanliga bara, sova - äta - skola - plugg - träna - äta - tv - sova. haha, vardagen, kul liv ;-)

Men i söndags vare iaf bandy, dom vann med 7-0 mot tillberga och det var så jäkla bra asssooo. Idag äre nya tag och det är match i Karlstad mot Boltic. Eftersom att jag inte kommer vara på plats så är dagsordningen lite annorlunda och efter gymmet så är jag bänkad framför elitrapport.se ;-) håller tummarna. Men på fredag äre på Skarpe igen. KUL! Jag har blivit hjärntvättad av bandy, eller nått sånt. Fast har nog egentligen alltid tyckt att det varit kul. Så det är inget ovanligt.

Just nu ligger jag i min underbara säng här hemma och klockan är 10.10 och det är onsdag. SKÖÖÖÖNT vill jag lova er. Hade engelska på morgon och näthandeln var inställd så nu är jag ledig fram till 14.30. Då äre Matte B, och kan inte missa den lektionen så ska pallra mig dit sen och efter det till sportlife och träna. helt okej dag ändå. Och så har jag typ ingenting och plugga heller, känns ju fruktansvärt bra måste jag säga.



PEACE ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0