morning

åh vad det var skönt och sova. hade lätt kunnat sova nån timme till kändes det som! men 13.00 väntar jobb så var tvungen och stiga upp så man hinner vakna till :-)
Idag har jag inga större planer än så länge! Jobba fram till 16.30 ungefär, sen till Skarpe där Ronja och Pappa är för att se lite bandy!

Imorgon är det Fars-Dag och Bandy-dag! awesome. Då kan ni givetvis förvänta er ett fint inlägg där jag ska förklara för er alla hur mycket jag tycker om min pappa ;-) hihi

Men iaf..
...Igår så gjorde jag detta:

♣ Skola 09.40-13.40

♣ Umgicks med Bella ett tag efter skolan fram till kvällen, vi gjorde absolut ingenting! det var rätt skönt :-)

♣ Slappade hemma ett tag för att sen åka till Anton och hänga! Vi såg på idol och pratade en hel del! Kul :-)

Det var väl det.

Avslutar med denna snigga bild på mig och moisen


Ha en bra dag hörrni!

PUSS :-)


Kommentarer
Postat av: Bella

Helt UNDERBART att göra absolut ingenting!!! :-D tack så mycket för det =)

2010-11-13 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0