Juletider

Idag har jag blivit påmind om att det endast är 1 månad kvar till julafton! På söndag ska vi julpynta och sånt där trevligt, myspys!


jag och linis, julavslutningen - 19/12-2008 ;-) höhö

Den kommande månaden har jag sett framemot hur länge som helst. och ni alla vet nog varför, eftersom att jag nämnt det ett antal gånger. Lite över 2 veckor kvar till mormor kommer och så lite mindre än 4 veckor kvar tills farmor och farfar nr. 2 kommer! åååååh, seriöst, hur skönt ska det inte bli och träffa alla dem?! 
Sen är det ju helt sjukt hur fort all den här tiden har gått. Vi har snart bott i Kungälv i 4 månader. Fatta, 4 månader?! trots att tiden gått sjukt fort så tycker jag att det känns som en evighet sen vi lämnade kalix. Och det märks, för det är nå enormt hur mycket jag vill träffa mina bruttor. Fast det var ju ingen nyhet om man säger så ;-)



Näe, hörrni, december månad kommer bli en mycket bra månad!


Kommentarer
Postat av: Lina

2010-11-25 @ 13:16:29
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Lina

RIINIS!!! Vilken bild!!!!! hahaha inte ok :D



Ja vi längtar efter dig också ;-)



PUSS

2010-11-25 @ 13:17:18
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0