27/7

Jahap, jag sitter här med en brun färg i håret (?!) Jag färgar bort mitt blonda hår. Jag som kämpat sen typ i januari/februari med att få till en bra blond färg och när jag tillslut fick en rätt så fin färg ja men då färgar jag bort det. Ganska korkat egentligen. Men det var så att jag råkades bleka min utväxt lite för mycket vilket resulterade i att jag fick typ gult hår, inte alls så älskat längre. Så nu sitter jag här med en färg som ska bli typ brun/orange. jag hoppas resultatet blir som det är tänkt, annars tänker jag grina.

För övrigt så sitter jag här och lyssnar på musik och tittar på fina väggdekorationer. Funderar på sätta in nån sån på väggen i mitt nya rum, tror det skulle bli ganska fint :)

  
Nått sånt här kanske?


Aja, nu ska jag springa och skölja av håret, sen blir det träning med bandytjejerna och efter det mys med bäckis och linda :)

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0