19/7

Lördagskvällen på Idas stuga var mer än trevlig! Kan inte bli annat med dom fem alltså ;)
Klockan 00.00 bjöds det även på skön sång för då slog det över till den 18e Juli vilket innebar att jag blev 17 år. Hihi, tack flickor :)

Orkar inte dra så mycket om kvällen så dom få bilderna får förklara resten!

           




Sådärja! Då på söndagen så plockade familjen upp mig och vi fortsatte raka spåret till Rovaniemi där mormor bjöd mig och syster på mat ute på stan - supergott!




Idag har vi bara jyrat runt på stan och shoppat lite! Det fortsätter även imorgon :) Synd bara att man inte är gjord av pengar för hittar alltid alldeles för mycket som faller mg i smaken!

Sen hann jag även träffa Roosa som jag har varit vän med allra längst! Vi har känt varann ända sen vi föddes då vi bodde grannar redan då vi låg i våra mors magar ;) Kommer sakna henne jätte mycket då vi flyttar söderut. Det är nog tanken på att man inte kommer ses förrän om ett år som är den värsta :(


Vänner livet ut! <3



Kommentarer
Postat av: Rosie

joo mulla tuleee niin ikävä! ;s<<3 oli kiva nähä kyllä ennen ku muutatte sinne Göteborgiin! <3

2010-07-26 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0