Sunday

Söndag idag. Måndag imorgon. Skola imorgon. Skit.

Har iallafall haft en trevlig söndag och ett bra avslut på den här veckan :-) Sov ut tills jag var pigg och glad. Åkte till Backaplan med mamma och hämtade ett par kängor från DinSko. Var så less mina så köpte nya :-)
Efter det åkte jag direkt till Anton och spenderade några timmar med han. Trevligt värre :-)

Nu måste jag ta och spendera resten av denna kväll med pluggning till idrottsprovet imorn! SKA ha bra betyg på det, PUNKT.

Vi har förövrigt fått ganska så mycket snö nu! Det är hur mys som helst :-) Och det är perfekt väder! Idag hade vi -0.5 och så snöar det en massa! Jätte härligt!

Förresten, idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller min älskade mormor 58 år! STORT grattis till henne. Om 1 vecka får jag krama henne för då kommer hon äntligen hit. Som jag längtat/längtar ♥

Näe hörrni, nu får bloggvärlden klara sig utan mig ett tag, för nu ska jag förbereda mig inför ett MVG på idrottsprovet!  Hoppas ni haft en bra helg!

ADJÖ :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0