Julkalender 2010

Dag 22 - Det här saknar jag

Haha, även här som i dem flesta dagarna ligger problemet i vad jag ska välja. För kan ju garantera att det finns mer än en grej på den här kategorin :-) Eftersom att det här är sista luckan på min julkalender så kan jag berätta om den händelse som var årets absolut bästa och det passar ju såhär mitt i vintern att tala om hur jag saknar solen, värmen, att vara brun och umgås med min familj i lite varmare breddgrader :-) Med andra ord skulle man väl kunna säga att jag saknar våran senaste Thailandsresa, om man nu kan sakna något sånt ;-)

I mars 2010 så åkte vi för tredje gången till Thailand. Vi hade aldrig rest utomlands med bara våran familj, så det skulle bli den första. Resan skulle även bli väldigt lång och vi skulle befinna oss i underbara Thailand i en månad.


haha, i princip såhär glad var jag hela resan ;-)

Och nu i efterhand är jag så glad att vi åkte bara vi fyra för det var den absolut bästa resan vi varit på. Självklart har våra andra resor varit mycket bra då vi varit i mycket gott sällskap alla gånger, men den här resan gjorde nog gott för våran familj. Jag trodde aldrig att man efter så många år tillsammans kunde bli ännu närmare varandra, men jag måste nog säga att det var just det vi blev. Det gick inte en enda dag utan att vi skrattade så att vi nästan grinade. Vi hade så sjukt kul och vi fick se många olika ställen då vi var i Bangkok, Koh Samui och i Phuket. Så denna resa saknar jag verkligen och den tiden vi hade! Jag hoppas verkligen att det blir en ny liknande tripp snart :-) I love u - tack för att ni gjorde den här resan till den bästa någonsin, min fina familj.


Syster & Jag på Karon Beach


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0