Julkalender 2010

Dag 19 - det här får mig att må bättre:

Okej, förutom sömn (som kan vara det skönaste), träning & mat (och givetvis min familj) så måste jag nog ändå säga att det är mina vänner som får mig att må bättre, i alla lägen. och då menar jag verkligen alla.
Dem stöttar och dem finns verkligen alltid där, det är dem jag kan berätta precis allt för och jag vet att det alltid kommer goda råd. Jag får alltid skratta med dem och det går aldrig en sekund utan att vi har tråkigt. Spelar ingen roll vad vi gör utan det är alltid lika bra och dem gör mig glad.

Det är väl nu när man bor såhär långt ifrån sina allra närmsta vänner som man inser hur mycket dem egentligen betyder för en och hur kul man faktiskt har när man är med varandra. Och jag har faktiskt insett nu, att jag mår som allra bäst då jag får ha tillsammans med min familj, mina vänner nära mig. Och det är ganska självklart att dem flesta känner så, men man inser det kanske inte förrän då man inte har dem allt för nära, på kartan iaf ;-)









ni vet vilka ni är! det är ju faktiskt ni som alltid får mig att må bättre :-) PUSSIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0