feels like saving the world

Igår så åkte jag med mamma & mormor till stan och vi gick omkring inne på nordstan först innan vi gick och käkade kinesmat! Sen fortsatte vi och gick inne lite på Zara innan jag åkte tillbaka till Kungälv! Inte nog med att jag åkte hem just den tiden då ALLA åker hem så var E45:an avstängd så det var liiiiite trafik på E6:an! Så det tog mig 45minuter hem. Yeeey.
Väl hemma så böt jag snabbt om och sen var Maria så gullig så hon hämtade mig och syster. Så slapp vi gå till Skarpe :-) Matchen resulterade i vinst vilket var skönt! YES, det är så kul när dom vinner ;-)

Nu är det redan torsdag och det innebär att Mormor åker hem imorgon...
Tiden har gått allldeles för fort och det är nästan lite hemskt att veta att vi inte kommer ses förrän om 7 månader....
Har förövrigt blivit påmind om hur lik mamma och mormor är! Chansen att jag är sån om 40 år är rätt stor ;-)

Sitter på skolan nu, har ÖF hela dagen, och vi har absolut ingenting och göra.. SKIT TRÅKIGT - hade varit lika bra och vara hemma idag och umgås med dem andra som är ledig..

Aja, idag har vi pissig väder! Det har regnat..
..så bjuder därför på en sommarbild ;-)



ADJÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0