tjugosjunde

Hejhopp!
Jaa, vad har hänt sen igår morse dårå? Igår så såg vi på den klassiska annandags matchen - kunde slutat bättre, men det var iaf en rolig match, trots att resultatet inte var som vi hade hoppats på. Men nu laddar vi om för torsdag! Eller ja, killarna får väl ladda om ;-) Haha! Efter bandyn tog jag det bara hur lugnt som helst, det var jätte skönt faktiskt.

Idag vaknade jag vid sju och gjorde mig klar och åkte för lite jobbelijobbjobb. Det var kul och jobba ändå, fast det helt klart märktes att det inte var min dag idag. ojvoi.
Efter jobbet så har jag umgåtts med Markus och vi har fikat och pratat. Det var ju mys det, thaaaanks for today dyyd ;-) Haha

Imorgon ska jag SHOPPA. Ska åka in till stan och gå speciellt i nordstan lääänge och jag ska komma hem med påsar. Det kan jag lova er ;-) Riina ♥ Presentkort = Sant

och en bild som inte alls hör till - men som ändå är lite glad















hihi

HA DET FINT.
ADJÖ, PUNKT :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0