tisdag rå

Idag har jag ju varit ledig, eller åkte till skolan imorse och gjorde ett prov, men resten av dagen har jag varit borta från skolan. Mycket mycket mycket skönt måste jag säga. Less skolan nu och att jullovet är här om 1 vecka känns ju fasiken helt underbart. Oj, vad lägligt det kommer :-)

Ännu ett tecken på att tiden gått fort, har redan gått en termin på mimers! Och nu har jag hälften kvar tills jag tar stundenter. Jisses vad jag längtar!!!!!! Men förhoppningsvis fortsätter tiden att gå fort och snart står jag där och firar. Kommer bli goda tider ;-) men som sagt, hälften kvar - så vi ska inte jubla än!

Iaf, idag har jag varit på Ullared - hittade två par leggings, två mössor och så sånt där litet som hårspray och hårnålar osvosv. Men det var iaf rätt lugnt där idag och jag tror även att Moa hade sluppit att få psykbryt! JAG LOVAR ;-) Så det var skönt och få gå runt lite ifred eller vad man ska säga, och slippa alla älskade köer!

Efter Ullared så drog jag till sportlife direkt och körde ett benpass med systeryster! Känns att man var sjuk hela veckan för kan lova er att det var tungt! Men skönt att efter gårdagens och dagens pass vara igång igen :-) Det är nog det värsta med att vara förkyld - man missar träningar.


Det var väl det, en sista sak också: ÄR LEDIG IMORGON MED! då blire häng med mommo och mamma på stan

Men sov så gott ni, och ha en bra dag på skolan/jobbet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0