mina älskade flygbiljetter

Då var julafton över och jag är nöjd måste jag säga :-) Blev så glad över en av mina fina julklappar så jag började stor böla ;-) fick det jag önskade mig mest och det kändes som en himla stor lättnad faktiskt! Kommer bli så himla kul och nu har jag något litet att se framemot och även om det är ett tag kvar så slipper jag iaf vänta ett halvår till - äntligen får jag träffa mina bästa tjejer. YESYESYES ♥

Är super glad över mina julklappar och framför allt hade jag en mysig julafton, som alltid annars - även om julmaten lika gärna skulle kunna skippas. Men det är nå speciellt med den dagen och efter 17 jular känns det fortfarande exakt lite spännande ;-)



Imorgon är det annandag och alla bandytittare vet vad det betyder! Wiiiihooo vad kul det ska bli ;-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Bästa julklappen ! :) <3

2010-12-26 @ 14:14:45
URL: http://stenmanida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0