Julkalender 2010

Dag 12 - Mina Syskon:

Jag har en syster. En lillasyster, född 18/10 1995, 2 år och 3 månader efter mig.

Om jag bott under samma tak som denna flicka under 15 år och nästan två månader så är det väl kanske inget konstigt att hon är den som tillsammans med mina föräldrar betyder allra mest.
Hon är världens sötaste och vi har nog haft en heldel kul ihop




Så glad, så glad jag är att jag fick en lillasyster som hon. Så tööööt :-)

Jag vet faktiskt inte ens vad jag ska skriva. Hon är en så stor del i mitt liv och jag vet ärligt inte vad jag skulle göra om jag förlorade henne, jag vill aldrig förlora henne på något vis. Och ibland tänker jag på hur det kommer bli sen, när jag flyttar hemifrån, när hon flyttar hemifrån. Hur i allsindar ska jag klara av och bo ifrån henne? Men det är väl något man antagligen vänjer sig vid, men det är ju en himla konstig grej. Under 15 av mina år har hon funnits där och vi har alltid haft varandra. Jag skulle aldrig klarat av att flytta såhär mycket om inte jag haft Ronja.



Folk har ofta frågat om vi nånsin bråkar. Och det är väl självklart att vi gör. Vi är syskon och vi bråkar och fajtas som många andra syskon också gör. Men vi löser det alltid väldigt fort på vårat vis och det blir aldrig några långa tystnader. Tack och lov för det.

Hon är verkligen världens bästa syster. Jag gillar och vara storasyster och jag skulle aldrig vara den jag är idag om inte hon fanns. Det går egentligen inte att med ord förklara hur mycket hon egentligen betyder för mig. Men jag hoppas och tror att hon vet det.







JAG ÄLSKAR DIG! MINÄ RAKASTAN SINUA! I LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0