Julkalender 2010

♥Dag 10 - en ny bild på dig själv och 10 faktan:

Okej, here we go.
Eftersom det skulle vara en NY BILD, så får ni denna knäppt för 1h sen.
 

Och 10 faktan, antagligen så är ni medveten om några ;-)

♥ Föddes 6 veckor för tidigt och var 42cm lång och vägde 2,2kg - anledningen till att jag idag är bara 154-155cm lång ;-)
♥ Är finsk och bosatt i Sverige sedan sommaren 1999 - kan förövrigt vara det bästa beslutet min familj tagit.
♥ Tyvärr så är jag en ganska blyg tjej i början bland folk jag inte känner men bland mina vänner är jag en ganska pratglad tös.
♥ Jag har en liten röst i mitt huvud som säger att jag måste träna och jag får lätt ångest om jag inte gör det. MEN, jag älskar verkligen och träna så ser ingen nackdel i det. Jag kan ju faktiskt ta det lugnt också. Jag mår så jädrans bra av det :-)
♥ Jag har ett rätt kort tålamod
♥ Jag är ganska dålig på att diskutera saker som för mig är svåra ämnen. Orkar aldrig och vill hellre alltid bara smita undan även om det är saker som ibland måste diskuteras. Detta är en sak som mina föräldrar alltid bråkar om. Men jag försöker att lära mig, eller jag vill iaf. För då skulle man slippa alla dessa onödiga bråk.
♥ Tycker det är jätte skönt och grina när jag är en känslig person som lätt fäller en tår.
Älskar att resa och att vara i utlandet är det absolut bästa jag vet! Och inte för att tala om att vara brun, jag älskar och vara brun!
♥ Jag skrattar ofta och ibland får jag skrattanfall då jag inte bör få det. Har ibland svårt för att sluta skratta när jag väl börjat :D
♥ Jag måste nog säga att jag är en rätt omtänksam person som håller familj och vänner väldigt nära hjärtat. Är väldigt brydd om hur andra människor mår och jag är nog även en god lyssnare.

Det var väl det, nu kanske ni känner mig lite bättre, vad vet jag ;-)  

Imorgon får ni veta vad jag har i min handväska! Håll utkik

Kommentarer
Postat av: Linda.G

Vi älskar dig fast du bara är 155cm Riina ;)

2010-12-10 @ 20:40:38
Postat av: Maria sjöholm

Haha Riina skratta är bara ditt förnamn :D höll ju på att dö förut vaffan

2010-12-11 @ 01:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0