Julkalender 2010

Dag 8 - Min bästa vän

Trots att vi inte bott på samma ställe på 5,5 år så har vi bara blivit bättre vänner under dem åren och jag kan nu ganska övertygande säga att hon är min bästa vän. Sara Moa Linn Olsson, Jag är så glad att jag har dig och du är den jag kan berätta verkligen allt för och ja, vad vore jag utan dig min vän?



Samtidigt som vi har våra olikheter så är vi ändå så lika och det är så skönt att berätta och prata om allt mellan himmel och jord med henne, för hon förstår verkligen. 

Jag är lyckligt lottad som får ha en såhär fin vän, för det vill man inte gå miste om.

Man uppskattar att ha en vän som bor på så långt avstånd men som alltid finns där för en. Det positiva med att inte bo på samma ort är väl att man varenda gång har så jäkla kul när man ses, det finns så mycket att ta igen och jag har med Moa förlängt mitt liv med massa år, här kommer några gamla godingar ;-)






Det bästa av allt, vi har samma humor ;-)

Massvis med minnen har vi och massa mer ska det bli
JAG ♥ DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0