bloggisar

Igår såg jag Kenza i Nordstan. Hon stod utanför guldfynd eftersom att hon gjort en kollektion för dom! Och kön för att träffa Kenza var miiiiiiil lång! ALDRIG att jag skulle orka stå och köa för att få ta en bild med henne osv ;P
Men, måste ändå säga att det var rätt roligt och se henne irl. Hon redigerar då inte sina bilder, lika fin i verkligheten också :-) Jag är dock lite less hennes blogg, den är typ tråkig. (Ska jag säga med min otrolig givande blogg ;-))



Och här för ett tag sen så såg jag Isabelle på Zara också. Hennes blogg tycker jag ändå är lite rolig, även fast det egentligen inte är nå speciellt och hon uppdaterar rätt sällan.



Min fråga är ju, varför är vissa bloggar större än andra? Jag mena, ta typ Isabelle. Hon lever ju ett normalt liv som tonåring och helt plötsligt så började hon få skit många läsare och nu tjänar hon pengar på den. Hur kommer det sig att vissa bloggar blir större än andras?
Några av mina kompisars bloggar är mycket roligare och mer givande än typ Dessies, men inte tjänar dom pengar på den, vad jag vet iallafall ;-)
Kenza förstår jag ändå, hon har ju egen  kollektion och sånt, så hon ska ju tjäna på det. Men dem andra lever ju nästan ett lika vanligt liv som vem som helst, bara att dem förstorar upp saker (Dessie). Kanske det är det dem tjänar på då?

Jag är en bloggnörd, jag vet.

Kommentarer
Postat av: Jenfi

Förstår att det är min blogg du menar med mer givande! ;-) hehe

2010-12-04 @ 22:02:50
URL: http://[email protected]
Postat av: riinis

självklart jenfi ;-) det vet du!

2010-12-04 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0