är väl meningen att det ska vara en rubrik här

Blev inge gym idag, jag & mamma var så länge på Backaplan så fick stryka gymmet.
Ska istället dra på mig löpardojjerna nu och bege mitt på en springtur, ute (!). Ska bli riktigt skönt faktiskt för har inte sprungit ute på jätte länge.

Förövrigt så höll jag hårt i börsen på stan idag och kom hem tomhänt. Lika bra var väl det när det närmar sig jul och allt. Men snart måste det nog bli lite shopping iaf, är väldigt väldigt shoppingsugen. Inte så konstigt ändå, förr bodde man i ett väldigt litet samhälle och nu i Göteborgs trakterna, det är en liten skillnad och jag har ännu inte riktigt vant mig ;-)

Vill förövrigt gå på Jul på liseberg här nån dag, det verkar så himla fint och mysigt där nu, med alla julbelysningar och nu när det ändå är snö här på marken! :-) Så det är nästan ett måste för denna månad.

Aja, nu ska jag byta om och bege mig ut!

CIAO CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0